2015/07/09

Kun tylsyys iskee ja tekee mieli päivittää blogia, mutta ei oo mitään päivittämisen arvosta:

Mä joskus yritin blogiin tehä tämmösen sillon ko tätä alottelin, enkä ikinä sitä tehny loppuun ja nyt ei oo muutakaan päiviteltävää ennen Animeconia. Joteennn kello on vähän yli 2 aamuyöllä, eli vastailen niihin mitä nyt jaksan, katotaan loput vaikka huomenna ennen vanhemmille lähtöö yay~


Osa 1 - Esittele itsesi ja elämäsi noin suurin piirtein 

Elikkäs: 23-vuotias helmikuussa valmistunu media-assistentti. Istun päivät työttömänä kotona ja välillä tuntuu ettei aamulla oo mitään järjee nousta ylös, joten kukun hereillä tähän aikaan joka yö.. 


Oon savosta alunperin, Misu on mun neljäs kissa ja mä välillä edelleen vuodatan muutaman kyyneleen kun iskee ikävä Ilonaa koska se piti lopettaa.. En pysty myöskään kattomaan mitään eläinsairaala ohjelmia ko alan vaan itkee joka kerta kun joku eläin kärsii, saatikka jotain eläin dokkaria missä näytetään karuja totuuksia miten joku leijona emo joutuu hylkäämään pentusa. Hyh! Ei kiitos :'<
En vieläkään oo ihan löytäny semmosta omaa tyyliä ja välillä tuntuu et näytän köyhältä pilvenpolttajalta kun käyn kaupassa haaremeissa ja ilman meikkiä. Toivon vaan kovasti että saisin töitä, mutta tuntuu ettei mua haluta mihinkään mihin haen..



Osa 2 – Eka rakkaus

Pehmonalle minkä sain mun kummilta. Soli semmonen valkonen nalle keltasissa vaatteissa, ja sen vaatteissa oli tähtiä ja kuita mitkä kiilu pimeessä. Ehkä paras pehmolelu ikinä ja muistan miten ihan penskana ko kömmin vanhempien väliin nukkumaan (kyllä, kaikki tekee tätä pienenä, don't deny it!) se oli mulla tyynynä. Hehe! Oudoin eka rakkaus ikinä? Mut se vaan oli paras! 


Osa 3 – Minun vanhempani

En nyt löytäny parempaa kuvaa hoho

Musta tuntuu et olin ihan hirvee kauhukakara teininä, mitä varmaan olinkin ko olin masentunu ja hirvee angsti kaka. Seinät oli täynnä kaikkia julisteita ja lehtileikkeitä niinko vähän kaikilla siihen aikaan. Voi että.. Onneks porukat jollain kummalla jakso kattella mua ko olin kakkapää. Nyt oon vaan onnellinen et voin äitin kanssa jutella asioista avoimemmin ko sillon yläasteella mikään mun asia ei kuulunu muille yhyy angst angst!
Enhän mä edes uskaltanu tulla kaapista ulos että olen bi, mut onneks jossain vaiheessa heiteltiin äitin kanssa läppää, et jos mä seurustelen tytön kanssa ni onhan sillä Sami jolta voi joskus toivoo lapsenlapsia! :')

Osa 4 – Tätä olen syönyt tänään

Öö jjaa. Noh makaronilaatikkoo, ranuja ja suklaata! (tää kysely asia oli tarkotettu et yks per päivä joten...)

Osa 5 – Parasta musiikkia

Kaikki mistä tykkään. Joskus kuuntelin vaan örinä heviä ja ko olin angsti tenu ni meni Cradle of Filth. Menee se kyllä edelleenkin mut nykyään enemmän nostalgian puolesta. Välillä taas iskee korea poppi fiilis ja sit pistän korppu tyttelit pauhaamaan. En oikee osaa sanoo mikä olis esim oma semmonen genre mistä tykkään. Oon moni makunen niin sanotusti.
Mut jos pitää valita ihan paras biisi, ni sit se on D'espairsRay - 月の記憶 -fallen- (nimee klikkaamalla pääsette suoraan biisiin~ suosittelen! ♥)


Osa 6 – Minun päiväni

Haha! Voi ei. Mun päiviin ei tällä hetkellä kuulu mitään. Käyn joskus salilla, ja ehkä pyöräilemässä, mut muuten mä istun kotona pelaamassa koneella. Mut jos saisin päättää, mun päiviin kuuluis se, että herään aamulla ja valmistaudun töihin ja töitten jälkeen mahdollisesti on vielä puhtia mennä salille. Semmonen olis just nyt täydellinen päivä.

Osa 7 – Paras ystäväni




Tutustuttiin yläasteella, asuttiin yhessä ja sit ei enää ja sit melkein naapureina ja nyt taas hirmu kaukana. Helvettiin ja takas ja silti tää apina laittelee mulle kuvia mimmoset alkkarit se osti! :') Hirveesti on kaikkee nähty toisistamme ja muututtu, mut en kyllä vaihtais hetkeekään.


Osa 8 – Kouluaikani

Huh! Mun kouluaika on ollu yhtä plörinää. Ala-aste oli vaan semmonen meeehh ko se kesti niin kauan. Yläasteella mua vaan alko masentaa kaikki eikä ollu yhtään kaveria yhessä välissä ja joka ilta tuntu, et saan vaan itkee itteni uneen ko mikään ei onnistu. Varsinkaan se opiskelu itessään. Sieltä pääsin pois huonoilla numeroilla, mut onneks ei tarttennu nähä ketään niitä ihmisiä enää. PaKalla vaan ärsytti luokkakaverit ja opettajat ja sekin vaan maistu puulta ja jätinki lopulta kesken osittain allergisoitumisen takia, ostittain ihmisten takia. Sit oli äänituotanto ja RTV. Äänituotanto oli varmaan ainut luokka missä ei ollu ihmisiä kenestä en tykänny. Siellä kaikki tuli toimeen. 

Yläasteelta nää kaks herkkua nam
Kovasti yritin partaa trimmata!
PaKalta tämäkin
Äänituotanto 
RTV


Osa 9 – Uskoni


Tää oli tää vaikee kysymys sillonkin ko ekaa kertaa vastasin, ja on edelleen. Silti oon edelleen tätä mieltä: mä en usko jeesukseen, jumalaan enkä saatanaan. Oon enemmän semmonen "seeing is believing" tyyppi. En usko yliluonnolliseen saati kummituksiin ennen ko ite semmosen kohtaan. Välillä en edes usko itteeni ko yritän valehella että "tänään mä alotan vaikka karkkilakon!" ja sit kuitenkin iskee nami nälkä heti.

Usko on vaikee asia ja tarkottaa niin paljon kaikkee. Uskon siihen, et joskus joku keksii parannuksen kaikkiin sairauksiin mitkä on olevinaan parantumattomia. Uskon et musiikilla voi tehä niin suuria vaikutuksia. Uskon et kaikilla on joskus mahollisuus toteuttaa oma hartain unelmasa. Silti samalla en kuitenkaan usko, että tuun ite omaani ikinä toteuttamaan..

Jaksan uskoo ihmisiin välillä, vaikkei ne oliskaan sen arvosia, mut aina voi yrittää. 

Osa 10 – Rakastan

Tää on tän illan viimenen. Näitä on 30 joten olkoon 10 aina rajapyykki. Rakastan.. Rakastan rakastan.. 
Mun perhettä, kissoja, suklaata, pitkiä yöunia, hiljasia päiviä, hyvää ruokaa, musiikkia, sitä kun herään aamulla ja olo on mitä mahtavin. 
Joskus tuntu et "rakkaus on kirosana" ja sit taas toisen kerran "mä siis kiroilen paljon". 



HUH! Tähän meni yli tunti! Olinpas mä diippi tuolla välillä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti